Uprawnienia do obsługi zdalnego pulpitu na kontrolerze domeny

Autor: Jarek P. <jarekprzybyl_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Nov 2010 - 14:20:08 MET

Jest sobie komputer z W2003, będący jednocześnie kontrolerem domeny. I
są użytkownicy z prawami zwykłego usera, którzy powinni mieć możliwość
logowania się na zdalny pulpit tego komputera.

Teoria jest prosta: userów należy wrzucić do grupy "remote desktop
users". Tylko, że ta teoria mi nie działa. Póki co doszedłem jedynie
do tego, że dostęp do RD uzyskuję dopiero po daniu im praw lokalnego
administratora. Podpowiedzcie, jak to obejść? Dlaczego samo "remote
desktop users" nie działa?

J.