Re: prosba o pomoc w napisaniu skryptu -win2008

Autor: Zoltar <tv5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 13:27:47 MET

witam

dodam ze pogam wywylywany jest w menadzea zadan i uuchamia sie jako poces.
jego dzialanie jest monitorowane przez plik program.log . jezeli data
,rozmiar i czas nie sa modyfikowane to oznacza ze program sie zawiesil.
nadmieniam ze nie jestem autorem tego programu i zalezy mi aby na skrypcie
ktory mi ubije proces kiedy plik program.log nie jest uaktualniany

pozdrawiam