prosba o pomoc w napisaniu skryptu -win2008

Autor: Zoltar <tv5_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 23:31:03 MET

witam serdecznie !

posiadam dosc nietypowy problem:
mam program ktory pracuje pod kontrola systemu win 2008 serwer i jest
uruchomiony w pamieci komputera caly czas. program zapisuje swoje czynnosci
w pliku "program.log" na dysku komputera. problem jest w tym ze program ow
od czasu do czau sie wiesza w sposob nieregularny i jedyny sposob aby go
zrestartowac jest zabicie procesu z manadzera zadan.
chcialbym napisac taki skrypy ktory zabil by mi proces o okreslonej nazwie
np. program.exe. pod warunkiem ze wczesniej sprawdzil by mi date lub czas
pliku program.log jezei ten plik nie bylby modyfikowany prze zostatnie 10
min. .jezeli program zawiesi mi sie to w pliku program.log nie sa dopisywane
czynnosci wykonywane przez program wiec data i czas modyfikacji tez sie nie
zieniaja. chcialbym stowrzyc taki skrypy ktory by mi czuwal i ubijal proces
wtedy kiedy pliku program.log nie ma wpisow dokonywanych przez program.exe

pozdrawiam