Re: Problem z N:\Recycler\S-1-5-21-10.................\Dk3\firebird.msg

Autor: zet <zet.drw_at_gmail.com>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 01:21:52 MET

On 11 Lis, 19:06, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

> Szklana kula zepsuta, niestety bedziesz musial napisac jaki dysk masz pod
> litera N..
Pewnie odpowiedź na to pytanie jakies znaczenie ma, choc chyba nie za
duze?

Jest to dysk, na którym jedna z czterech partycji była partycją
systemowa XP Pro laptopa.
40GB,obecnie służy jako dysk zewnętrzny, w kieszeni zewn.na kablu USB.

 A tak w ogóle mój zestaw to skomplikowany zestaw czternastu partycji
na czterech dyskach, z czego trzy- to zewnetrzne USB.
System to Win 7 HP .
Chodzi mi o to, by wszystkie dyski, po koleji, w jednym przebiegu
dobrze antywirusowo przeskanowac.
I co ciekawe, te G Data 2010 i 2011, zanim sie nie "zatrzymały" na tym
Recyclerze, na róznych plikach tego samego DK3 (czymkolwiek on jest)
, / i jeszcze innych/ ujawniały wiele wirusów , trojanów i adware.
Jakies dwadziescia, dwadzieścia pięć (??)

 Avast Free 4.8 natomiast pokazął jedynie dwa "zagrożenia",
 i to na dodatek z dobrych programach.

--
Zb.Drw.