Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 20:04:18 MET

Piszę z innego komputera. Tamten jest denat.

> Niemożliwe. Musi tam być chociażby dysk, który wisiał na Primary Slave.
> Zaptaszyłeś w MU opcję "Pokaż ukryte urządzenia"?

Zaptaszkowałem.Inaczej bym tych ukrytych nie widział i nie usuwał. Primary Slave
był w MU i został. Uznałem, że skoro go nie ma fizycznie, to nie muszę go
odinstalowywać w MU.

> Powtarzam - Ty nie masz problemów z Windows, Ty masz sprzętowy problem z dyskiem lub płytą główną. Reszta jest ich pochodną.
> Najpierw trzeba to zdiagnozować i wymienić co trzeba.

Już przetestowałem dysk i pamięć. Co jeszcze może być? W końcu
system działał, a jedynymi problemami był pokazujący się przez chwilę komunikat
że nie ma żadnej zapory , co doprowadziło mnie do stwierdzenia, że dyski są PIO
(zgodnie z Twoim podejrzeniem).

> Masz na tym drugim dysku trochę miejsca, żeby postawić (choćby tymczasowo) system?
To jedyny sposób żeby ożywić dotychczasowy system (z wszystkimi jego niedoskonałościami)?

I co mi da system na drugim dysku?
Tam nawet kiedyś był Win XP, dawno, przed kupnem większego dysku, ale zdaje
się że nie był sprawny.