Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 17:02:58 MET

> Zaraz po starcie MemTest wykazał błąd:
> Memory error detected: Pair 54405176 does not store value accurately.
> You need to fix this.
> See the online FAQ question #2 (http://HciDesign.com/memtest) for advice on what to do next.
> Jednakże w FAQ na podanej stronie, ani na wywołanym stamtąd manualu (który zresztą także
> się zainstalował po rozpakowaniu MemTest.zip) nie widzę opisu takiego błędu.

Wygląda na to, że chociaż jeden problem jest z głowy.
Doczekałem do 125% i w tym czasie wykazało 7 błędów. Zatrzymałem MemTest
i wyjąłem tę starą kość z 256 MB. Uruchomiłem MemTest, przeszedł co prawda
tylko raz (do 100%), ale 0 bledów. Zapuszczę go na całą noc, ale wszystko
wskazuje na to, że to ta stara kość była z błędami.

Pozdrawiam