Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 20:12:53 MET

"Piotr Palusiński" napisał:

> To samo zrobisz w msconfig / uruchamianie

Tak jest, chodzi po prostu o zapobieżenie zawłaszczaniu pamięci przez
ładujące się na starcie glutożelki, przez co system bootując się, dodatkowo
ostro swapuje, co prawdopodobnie powoduje opóźnienie startu Zapory i wrzask
podnoszony przez Centrum Zabezpieczeń. Aczkolwiek dotyczyło to maszyn z
256-512 MiB RAM-u i SP3. Na maszynie z 1 GiB RAM-u zaobserwowałem to tylko
raz, kiedy dysk pracował w trybie PIO.

JoteR