Re: Żadna zapora nie jest włączona? (Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 19:47:37 MET

> W Xp jest to umieszczone w Kontrolerach dysku - tam klikaj po zakladkach
> http://support.microsoft.com/kb/310751/pl
Wyświetliło się tak:

Właściwości: Podstawowy kanał IDE
Ustawienia zaawansowane

Urządzenie główne
Typ urządzenia Automatyczne wykrywanie (szare)
Typ transferu wybór:
DMA jeśli dostępne (to było ustawione)
Tylko PIO
Bieżący tryb transferu: Tryb PIO

Urządzenie podrzędne
Typ urządzenia Automatyczne wykrywanie (szare)
Typ transferu wybór:
DMA jeśli dostępne (to było ustawione)
Tylko PIO
Bieżący tryb transferu: Tryb PIO
Właściwości: Pomocniczy kanał IDE
Ustawienia zaawansowane

Urządzenie główne
Typ urządzenia Automatyczne wykrywanie (szare)
Typ transferu wybór:
DMA jeśli dostępne
Tylko PIO (to było ustawione)
[...]

Chciałem przyśpieszyć dysk systemowy, więc zgodnie z:
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic451203.html
kliknąłem prawym klawiszem myszy na Podstawowy Kanał IDE
i wybrałem Odinstaluj (nie było tam możliwości wybrania Usuń)
a potem OK.
Po restarcie systemu pokazało się (samo) okno jak po F8
Po wybraniu Uruchom system Windows normalnie znowu
pokazało się okno jak po F8. tak samo po wybraniu
Tryb Awaryjny.
Jedyne co zadziałało to wybór Ostatnia znana dobra
konfiguracja, ale po ściągnięciu systemu nic się nie zmieniło
jeśli chodzi o kanały IDE (co było do przewidzenia)

Co można zrobić żeby dysk(i) pracował w trybie DMA?
Bardzo proszę o pomoc. Wygląda na to że jest to kluczowa
sprawa jeśli chodzi o szybkość systemu.