Re: Żadna zapora nie jest włączona? (Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 16:18:17 MET

> Ale masz Centrum zabezpieczeń / w dolnym lewym rogu jest opcja "Zmien sposób informowania"
Niczego takiego w dolnym lewym rogu nie ma.
Ale pisałeś, że to i tak byłaby 'proteza'.

> To samo zrobisz w msconfig / uruchamianie
No cóż, rozwiązania jak nie ma tak nie ma. :-(

Może chociaż to:

 Przy okazji mam jeszcze wątpliwość co do usługi indeksowania.
 W services.msc przy Usłudze indeksowania mam tryb Ręczny.
 Natomiast w msconfig w tej zakładce (Usługi) mam haczyk
 przy Usługa indeksowania.
 Nie zależy mi na szybkości przeszukiwania. Ważniejsza jest dla
 mnie ogólna szybkość systemu. Czy powinienem ten haczyk usunąć?
Komputer jest wolny, szczególnie operacje na dysku.

Pozdrawiam