16 bitowy podsystem dos

Autor: michalis <michalis_at_pentricos.com>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 22:36:07 MET

Witam,

mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Przy uruchamianiu każdego
programu dosowego pojawia się błąd (przykład dla command.com):

http://img823.imageshack.us/img823/7377/bladg.jpg

Użytkownik komputera twierdzi że błąd pojawił się z dnia na dzień
(wcześniej było OK). Błąd pojawia się na koncie z prawami
administratora. Jest antywirus z bazami na bieżąco, skanowałem
alternatywnym softem i nic nie znalazł.... Przeglądałem wskazówki na
stronie microsoftu (przywracanie oryginalnych 2 plików do
windows/system32 - nie pamiętam już ich nazw) i nic nie pomogło... To
chyba musi być coś z prawami dostępu, jak próbowałem uruchomić combofixa
to też wywalił błąd że nie ma wystarczających praw do zapisu niektórych
plików...

System to Windows XP Proffesional SP3, wszystkie update'y na bieżąco.
Nie wiem już co można więcej zrobić, czy zostaje tylko reinstal?

pozdrawiam
michalis