Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: Peter <kominiarz_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 12:58:58 MET

Użytkownik Piotr Palusiński napisał:

> To nie jest wiarygodne źródło. Natomiast ja nic nie reklamuje i nie znam
> tej aplikacji, więc na tym kończę.

Ręce opadają. Szanowny Piotrze zacytowałeś opinię CentrumXP.pl , w której napisano
"AV-Test.org, firma posiadająca ponad 15-letnie doświadczenie na rynku oprogramowania zabezpieczającego,
przeprowadziła w drugim kwartale bieżącego roku testy 19 aplikacji antywirusowych i chroniących dane.
Certyfikat uzyskało jedynie 5 produktów, wśród których znalazł się Microsoft Security Essentials."

Podano tam tez żródło informacji czyli http://www.av-test.org/certifications
  a tam jest informacja, że certyfikat otrzymało 16 programów antyvirusowych i niema wśród nich MSE !.
Na to ty "To nie jest wiarygodne źródło".

> Ja już wybrałem kilka lat temu ;-)

Wiem, że nawet jak dostatnie sie jakiś śmieć do Twojego komputera to Ty dasz sobie radę, ale zwykły User
będzie miał problem.

Dochodzą również słuchy, że MS wpycha MSE przez Update i są już protesty W EU

--
  Peter