Re: XP - zmienić literę dysku na C

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 22:45:49 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4cd6c6f8$0$27024$65785112@news.neostrada.pl...

> To już jest coś -sukces?.

Poczekam, aż ReactOS dojrzeje do jako-takiej używalności (ostatnio
przepisano mu prawie cały kod) i się przesiądę. Albo wyciągnę stary
serwer na 2x233MMX i go uruchomię, tylko długie SIMMy z parzystością
potrzebne są... NT4 i jedziem.
Ja tam wolę mniej bajerów, a więcej działania. Mnie nie potrzeba aż
jednogigowego procka do odpalenia liczydła, czy prostego pasjansa. Choć
W7 na dużym chodzi mi z całkiem niezłym indeksem. Ale jest duuuży i nie
ma latających okienek, jak Vista (do pewnych rzeczy potrzebuję). Winda
mnie trzyma tylko ze względu na stery do skanera i fonów sferiowych.

--
((o))
((+))