prawa na dysku zewnętrznym

Autor: loftt <wroclawrules_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 18:20:15 MET

mam zewnętrzny HDD, wrzucałem na niego dane od dłuższego czasu,
teraz mam laptopa z Vistą i jest to bardzo uciążliwe ....
bo korzystam z Total Commandera i każda operacja na tym dysku zewnętrznym
- kasowanie, przenoszenie wymaga kilku zgód zamiast od razu.1

1. plik nie może być skaxowany - musze kliknąć "jako administrator"
2. potem zgoda na urucomienie total commandera
przy wiekszej ilości plików to jakaś porażka

czy nie można globalnie - z całego tego dydku zdjąć praw ?
bo chyba o prawa chodzi ???
i jak bo sie zupełnie na tym nie znam