Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Sat 06 Nov 2010 - 18:53:52 MET

Piotr Palusiński:
> 1. Panel sterowania, Centrum akcji, na dole po lewej stronie kliknij "zmień powiadomienia" - ofajkuj zaporę (to proteza).
> 2. Uruchom msconfig zakładka uruchamianie i tu wszystko odfajkuj.
> Resart - jeśli bedzie ok, to pojedynczo przywracaj aż znajdziesz winowajce.
> Lub
> 3. Uruchom msconfig zakladka Usługi, zaznacz na dole "Ukryj wszystkie usłgi MS" - reszte wyłącz pozostawiając antywirusa.
> Resart

W kolejności prób:

Ad 2. Wyczyściłem wszystkie haczyki. Po restarcie było OK więc
zaznaczyłem pierwszy z nich i zrobiłem restart. Było OK. Potem kolejno
następne, po jednym i za każdym razem restart. Było OK.
Przy którymś z kolei pokazał się komunikat. Już myślałem, że Bingo.
Dla pewności w tym "podejrzanym" usunąłem haczyk i zrobiłem restart.
Ale komunikat znowu był.. Potem jeszcze raz to samo z usuniętym
haczykiem w przedostatnim (w kolejności zaznaczania) i komunikat
znowu był.
To jest coś ruchomego i tą metodą tego nie złapię. :-(

Ad 3. Nie pomogło.:-( Ponadto w 6 przypadkach zniknęły haczyki
przy Usługach, przy których poprzednio były (poprzednio były
przy wszystkich usługach).

Przy okazji mam jeszcze wątpliwość co do usługi indeksowania.
W services.msc przy Usłudze indeksowania mam tryb Ręczny.
Natomiast w msconfig w tej zakładce (Usługi) mam haczyk
przy Usługa indeksowania.
Nie zależy mi na szybkości przeszukiwania. Ważniejsza jest dla
mnie ogólna szybkość systemu. Czy powinienem ten haczyk usunąć?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ad 1. Nie mam Centrum akcji, naprawdę.
W Centrum Zabezpieczeń nie mam możliwości kliknięcia czegoś takiego
jak "Zmień powiadomienia"
Na karcie Wyjątki mam zaznaczone "Wyświetl powiadomienia
gdy Zapora systemu Windows zablokuje program.", a kilka pozycji
na liście wyjątków ma haczyki.
Nie wiem czy o to Ci chodziło, ale chciałem wykonać i tę próbę, więc
usunąłem to zaznaczenie i zresetowałem system. Komunikat pokazał się. :-(
Zaznaczyłem więc to powiadamianie o zablokowaniu programu z powrotem.

JoteR
> Startup CPL likwidowały ten problem radykalnie
Ściągnąłem StartupCPL, ale nie wiem jak z niego skorzystać w celu
niepojawiania się po starcie/restarcie komunikatu o tym, że zapora
nie jest włączona (pomimo, że jest włączona).

Pozdrowienia