Re: [win7] Okna zawsze na wierzchu

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 21:28:35 MET

In news:ias5qa$h3l$1@news.onet.pl,
*Norbert* <noreply@reply.no> typed:
> Witam
>
> W WinXP uzywalem fajnej aplikacji PowerMenu, ktora do menu systemowego
> okien dodawala kilka uzytecznych pozycji. W Win7 ta aplikacja dziala
> kulawo (jest niezaktualizowana jeszcze), a brakuje mi funkcjonalnosci
> ustawiania dowolnego okna w systemie jako "zawsze na wierzchu".
> Czy znacie jakis podobny tool do win7?

Uzyj programiku PUSHPIN .Jest to swego rodzaju pinezka, ktora
przytrzymuje okno na wierzchu.
(22 KB) http://palusinski.neostrada.pl/pushpin.zip
Klikniesz prawym przyciskiem na menu systemowe danego okna i zaznacz
opcje "Always on top"

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx