Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 19:29:04 MET

> Czytaj
> http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr1/rejestr1.html
> http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr10/dost.html
> itd...
> wszystko znajdziesz tu:
> https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski

Bardzo Ci dziękuję. O takie coś mi chodziło.
Przeglądając te 2 opracowania oraz listę Twoich publikacji tak wprost ustawień
dla zapory nie widzę, ale pewnie jak to dokładnie przestudiuję, to do tego dojdę.
Chyba żebyś, na początek, podrzucił, w której z Twoich publikacji jest ta sprawa
omówiona -:) ?

Pozdrawiam