Re: Win 7 Jak wyłączyć indeksowanie zawartości plików

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 14:04:32 MET

W dniu 2010-10-29 17:51, Piotr Palusiński pisze:
> In news:4ccaaf15$0$21004$65785112@news.neostrada.pl,
> *robot" <"robot[adres-falszywy]* <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> typed:
>
> Wpisz w Pomocy technicznej - "Indeksowanie"

No, wpisałem. Nawet przeczytałem artykuły które się ukazały.
W żadnym z nich niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Rozumiem więc, że w windows7 nie da się wyłączyć wyszukiwania w
zawartości plików. W viscie wyłączałem to w folder options ->
search -> always search file names only. W 7 tej opcji nie widzÄ™.

--
pozdrawiam