Re: Ochrona nowego systemu przed zasmieceniem

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 06:22:26 MET

Dnia Tue, 2 Nov 2010 19:27:47 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Wiec jednak nainstalowales niepotrzebnych smieci. System sam z siebie nie
> zwalnia. Przejrzyj sobie liste procesów i zastanów sie które z nich sa
> potrzebne.

Sprawdzalem te liste wielokrotnie. Nie instalowalem smieci, tylko narzedzia
potrzebne do pracy. Zamulanie na ogol wynikalo z poteznej fragmentacji,
ktorej nie dawal rady systemowy defragmentator, i zabalaganionego rejestru,
w ktorym zostawaly resztki.

Zawsze pilnuje, zeby instalowany soft nie uruchamial mi sie np. samowolnie
wraz z systemem. Chwala Bogu, jakos funkcjonuje od czasow Win 3.x...

Teraz przejrzec niczego nie moge, bo poprzednia konfiguracja systemu
przeniosla sie do krainy szczesliwych bitow.

--
Maciek