Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: Homo <Homo_at_Sapiens.com.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 20:44:19 MET

Mam jeszcze pytanie praktyczne odnośnie aktualizacji baz
w programie Spybot S&D.
Co tak naprawdę wynika z zaznaczenia
w Ustawienia -> Ustawienia programu -> Podczas aktualizacji
kwadracika przy Sprawdzaj aktualizację przy starcie programu ?

Wydawało mi się, że skoro zaznaczyłem TeaTimer i on czuwa,
to start programu odbywa się podczas startu systemu i wtedy
będzie się odbywało sprawdzenie aktualizacji baz.
Tak jednak się nie dzieje. Raz się zdarzyło, że próba
aktualizacji baz wystąpiła po kliknięciu na ikonce programu,
czyli de facto przy ręcznym uruchomieniu programu.
Jeśli ja czegoś nie pokręciłem i tak jest jak opisałem, to właściwie
nie jest to żaden automat, bo użytkownik musi pamiętać żeby
progra uruchomić. W takiej sytuacji może równie dobrze pamiętać
odpalić Search for Updates po otwarciu programu.

Będę wdzięczny za praktyczne wyjaśnienie tej sprawy przez kogoś
kto ten program używa.

I jeszcze jak to jest z tą aktualizacją baz co tydizeń. Czy rzeczywiście
aktualizacja baz pojawia się co tydzień czy jest to raczej zalecenie
podane przy Search for Updates.

Pozdrawiam
Homo