Re: Rumuńskie teksty

Autor: ..::Wiskoler::.. <jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 20:02:28 MET

Dnia Mon, 1 Nov 2010 19:51:16 +0100, PP napisał(a):

> Witam
> W rumuńskich tekstach w Wordzie brak jest niektórych liter, zamiast tego są
> kwadraciki, co trzeba doinstalować by były widoczne?
> Niestety nie mam jak poeksperymentować bo komputer 1000 km stąd i będę
> dysponował na chwilę zdalnym pulpitem, na dodatek Windows w wersji
> niemieckiej :(.
> Sprawa pilna z góry dziękuję
> Ps. nawet nie wiem czy XP czy Vista, ale chodzi o zasadę.
> Piotr

Z tego co zrozumiałem, masz komputer (zdalny) z zainstalowanym systemem
operacyjnym w wersji niemickiej i na nim zainstalowanego Offica, a w tym
wszystkim chcesz otworzyć plik w języku rumuńskim i brakuje Ci niektórych
literek, które to zastąpione są kwadracikami.

Wydaje się że powinieneś doinstalować język rumuński do systemu oraz zestaw
czcionek obsługujących znaki diakrytyczne z tego języka. Coś jak z polskimi
'ąśćźżół'. Powinno zadziałać.

--
...:::WISKOLER:::...
Mueller wiedział, że Rosjanie, zamieszawszy cukier, zostawiają łyżkę w