Re: Hyper-V na Windows Server 2008 R2

Autor: Chopin <marcingraj_at_pocztaonet.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 10:40:50 MET

W dniu 2010-11-01 16:41, inst4nce pisze:
> Chcę stworzyć kilka wirtualnych maszyn na Hyper-V. Mają to być "zwykłe"
> Windowsy XP/Vista/7. Jakie licencje trzeba kupić (OEM, BOX) żeby to
> uruchomić na jednym serwerze Windows2008 z Hyper-V?

Na pewno nie mogą to być wersje OEM. Z kolei BOX,y mogą wyjść drogo. Nie
ma sensu przepłacać za kolorowe pudełka, nośniki i naklejki - dlatego
może lepiej będzie skorzystać z innej formy licencjonowania.
Skontaktuj się z Partnerem Microsoft, niech ci doradzą jakie rozwiązanie
będzie najbardziej korzystne finansowo i zgodne z licencją - to nic nie
kosztuje :-).
Tu masz wyszukiwarkę:
http://www.microsoft.com/poland/lista/

--