Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 02:11:28 MET

On 1 Lis, 22:55, Czarek <czar...@nospampoczta.fm> wrote:

> Nie przesadzaj z tym "rzeźba straszna" - minuta z menadżerem urządzeń,
> zmiana w biosie trybu pracy kontrolera i po wszystkim (kilka razy na
> różnych sprzętach tak robiłem i problemu nie było)

Poradziłem sobie! Okazało się, że spokojnie można rozpakować ten
pakiet instalacyjny:
http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=18859&lang=eng
prostym poleceniem:

 iata96enu.exe -a -a

To rozpakowało sterowniki do katalogu C:\Program Files\Intel\...

Potem wybrałem z Mendżera Urządzeń "aktualizuj sterownik" dla wpisu z
grupy "Kontrolery IDE ATA/ATAPI"
i wymusiłem podanie ścieżki samemu i podałem powyższą oraz w niej:
iaAHCI.inf

Po rebucie i włączeniu w BIOSie AHCI teraz XP śmiga jak mała rakietka!