Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 22:28:42 MET

On 1 Lis, 18:30, konieczko <tr...@ops.pl> wrote:

> Chlopie twoj problem to za male zasoby sprzetowe a nie wersja jezykowa,
> masz za malo ramu pewnie albo cos w tym stylu

Sprzętowe zasoby są raczej silne ale jak już ktoś na innej grupie mi
podpowiedział to prawdopdobną przyczyną jest, że w BIOS-ie mam to AHCI
wYłączone (emulację PATA).

Tylko, że wyłączyłem AHCI w BIOSie właśnie dlatego, że system przy
włączonym AHCI nie chce się uruchomić bez tego sterownika. A bez
włączonego AHCI to z kolei sterownik tego AHCI nie chce się
zainstalować. Tak więc błedne koło. JAK więc zainstalować?

 Pakiet instalacyjny nie ma plików inf, wszystko jest typu setup.exe
oraz dll-e.