Re: Może ktoś używa virtualbox dla windows

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 19:39:24 MET

W artykule <0ef8.00000022.4ccd67f5@newsgate.onet.pl>, Romek napisa³(a):

> Mam nastêpuj±cy problem z virtualbox na host win7hp 64bit
>
> Po pierwszym uruchomieniu maszyny wirtualnej s± problemy z maxymalizacj± okien
> na komputerze gospodarzu. Nie daje siê zmaksymalizowaæ okien. Uciekaj± gdzie¶ na
> bok, choæ miniaturki ca³y czas s± widoczne. Dodatkowo w pewnym momencie po
> uruchomieniu maszyny wirtualnej, okno maszyny wirtualnej znika..

A przy drugim uruchomieniu maszyny wirtualnej?
Zainstalowa³e¶ dodatki VirtualBoxa dla go¶cia?
I wreszcie co jest maszyn± go¶cia - jaki system operacyjny?

> Czy kto¶ z was u¿ywa virtualboxa i ma mo¿e podobny problem?

Tak, ale nigdy nie mia³em problemów po zainstalowaniu narzêdzi.
Bez instalowania ich nawet nie sprawdzam czy wszystko dzia³a
poprawnie, bo nie ma to najmniejszego sensu.

Jacek