Re: jaki komunikator

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 17:41:49 MET

news:2010110109271200@grush.one.pl...

> Nie przesadzasz? Używałem Kadu na Athlonie 2 GHz z 1 GiB

Może trochę... chwilami żre więcej pamięci,niż oryginał. Jednak wolałbym
oszczędzać zasoby.

> RAMu, a na dzisiejsze warunki trudno taki komputer nazwać
> "mocną maszyną".
>
> Co do kłopotów z połączeniami, które opisujesz w dalszym
> poście -- na początku mu się tak zdarza, ale potem łączy
> się sprawniej niż oryginalne GG i jest bardziej odporny
> na "pady" pojedynczych serwerów.

Tylko że po chyba setnym kółeczku - przeleceniu zaszytej listy serwerów,
nie doprowadzającym do połączenia, szlag trafia. Posiłkowałem się guglem
i obserwacjami zajętości portów przez oryginał. Hmm... pieprzyć się po
to, aby kumplowi powiedzieć "wpadnij", to trochę za dużo. Poszukałem
innego programu, połączył się od razu sam bez popychania. Jeśli zaszyta
w Kadu lista będzie działać OD RAZU jak należy, mocno rozważę ten
program.

--
((o))
((+))