WinXP - HP ukryta partycja na dysku vs wymiwna dysku na nowy.

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 13:32:53 MET

Sporo HP ma preinstalowany XP, ukrytą partycję na dysku i dodatkowo
oprogramowanie HP Recovery Manager. Dokumnetaccje tego oprogramowania
przejżałem, ale nie do końca jest dla mnie jasne, czy jeżeli kupię taki używany
PC, to za pomocą tego programu da się odtworzyć na nowym dysku kopię starego,
dysku czyli XP i ukryta partycję ? Ewentualnie tylko działający XP na nowym
dysku bez ukrytej partycji.
PP