Re: jaki komunikator

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 01:43:18 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:iak41t$jkh$2@news.onet.pl...

> Czy ja wiem? U mnie nie ma. Masz najnowszą wersję?

Tak, użyłem 0.6.5.4, zainstalowałem, na podglądzie zajętych portów
widziałem,że próbuje się w kółko łączyć po jakiejś liście, ale kicha,
nic z tego. Odrzuciłem to i wpisałem ręcznie adres z... oryginalnego GG,
poszło od razu.

> Co do mocy maszyn, to działa na 8 letnich z Windows XP. O jak słabe
> maszyny Ci chodzi?

500 MHz P3, Dość mocno szamał zasoby.
Nie mówię, żeby to był zły program, ale po prostu nie sprawdzi się na
maszynce, którą mam.

--
((o))
((+))