Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: Homo <Homo_at_Sapiens.com.pl>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 16:34:28 MET DST

> Spybot Search&Destroy
> http://www.spybot.info/pl/index.html
> i wiele innych

> Może współpracować

Bardzo dziękuję.

Czy ten program cały czas czuwa czy trzeba go co jakiś czas uruchamiać,
a jeśli tak to jak często należy to robić?
Z tego co widzę to trzeba ręcznie uruchamiać aktualizację, on tego nie robi
automatycznie. Dobrze mi się wydaje?

I chcę jeszcze zapytać co myślisz o programie PC Tools Spyware Doctor?

Pozdrawiam
Homo