Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 17:00:22 MET DST

Próbowałem sterowniki zintegrować z instalacją (wraz z SP3) przy
pomocy 'nLite' lecz problem w tym, że połowa tych sterowników
ściągniętych z portalu producenta jest w postaci Setup.exe - nie ma
tam plików "*.inf" - nawet kiedy rozpakuję ów Setup.exe przy pomocy 7z
- a nawet rekurencyjnie rozpakuje to co się da tam w środku - to też
tam nie idzie znaleźć plików "inf" - a tylko takie nLite chce
przyłączyć do instalacji. Więc co z tym zrobić?