Re: Zdalna edycja pliku z kolorowaniem

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 14:46:26 MET DST

W dniu 28.10.2010 14:04, Przemysław Ryk pisze:

> Kiepsko Ci szukanie idzie...
> Pluginy -> NppFTP.

Na razie to usunąłem tamten list, bo znalazłem opcję w WinSCP do
przypisania notepada na domyślny edytor i tak mi działa. Więc nie wiem
jak dogrzebałeś się do tamtego mojego listu, skoro go usunąłem...

Ale skoro już wyciągnąłeś to z kosza, to:

a) co to znaczy npp? I czemu miałem to skojarzyć z SFTP?

b) jak tego używać? Pojawiło się jakieś okienko z boku, ale nie wiem jak
nawiązać połączenie

--
Przemysław Adam Śmiejek