Re: Jak wyłączyć i włączyć interfejs sieciowy z cmd?

Autor: ein <ein_at_no.spam>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 01:39:57 MET DST

On 10/27/2010 11:13 AM, kamil wrote:
> "ein" <ein@no.spam> wrote in message

> http://en.kioskea.net/faq/1886-enable-disable-a-device-from-the-command-line

Dokładnie o to chodziło. Dzięki. W przypadku karty sieciowej TAP z
OpenVPN (a mam ich kilka), a można się odwoływać przez identyfikator
sprzętu lub jeżeli ma się więcej niż jedną przez identyfikator
wystÄ…pienia urzÄ…dzenia:

"devcon disable @ROOT\NET\000X", gdzie
X - to numer karty sieciowej zaczynajÄ…c od zera.

Pozdrawiam.