Re: Jak wyłączyć i włączyć interfejs sieciowy z cmd?

Autor: Michal Biek <mbiek_at_rx.pl.invalid>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 00:34:02 MET DST

ein log(in):

> Witam,
>
> Panowie jak w temacie, potrzebuję polecenie (nie mogę namierzyć czegoś
> takiego przez google), które wykona równorzędną akcję - start -> panel
> -> sterowania -> połączenia sieciowe -> prawoklik na *wybrane*
> połączenie -> włącz/wyłącz. (lub analogicznie wyłączanie karty sieciowej
> w menadżerze urządzeń).
>
> Przykład mile widziany. (;
> Posłuży to *.bat, który będzie coś tam robił.
> OS: XP Pro SP3.
>
> Dziękuję i pozdrawiam.

*devcon*

z paluszka:
cmd --> devcon disable PID(danego NIC)
cmd --> devcon enable PID(danego NIC)

,a do klikania to maciupkie skryptki aka name.cmd

BTW wykonuje toto to samo co zapodał PP ;-)
P.S.
Zmiany w Rejestrze podane przez Piotra zdecydowanie nie wymagajÄ…
restartu PC/wy- i zalogowania usera.

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation
and Hazardous Assassination Lifeform