{windows 7] Netbook Acer Aspire One D260 i Orange Free

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 22:38:26 MET DST

Witam
W ramach umowy z Orange dostałem w/w netbooka. Razem z nim dostałem karte
SIM do aktywacji i uruchomienia opcji mobilnego internetu 3G.
Problem w tym, że netbook jakby się wogóle nie łączy z wykorzystaniem tej
karty lub przynajmniej nie udaje mu się to.
Gdzie można szukać w tym urządzeniu parametrów do ustawień sieci 3G? Z umową
i kartą dostałem tylko kody PIN i PUK.
Może trzeba coś skonfigurować dodatkowo?
Ktoś przerabiał podobne przypadki?

Pozdrawiam
Paweł

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5568 (20101027) __________