Re: W OE6 wiadomości przychodzą zdublowane

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 17:00:50 MET DST

Użytkownik "Ewa" <Ewa@-.pl> napisał w wiadomości
news:4cbeeeef$0$22795$65785112@news.neostrada.pl...

> Usunęłam. Nie pomogło. :-(

Ewo, ja tak z doskoku... Nie masz może tak, że są zdefiniowane w OE dwa
konta? Jedno nie kasuje poczty, drugie kasuje, oba na ten sam serwer i
konto mailowe, przez co może się dublować.
Dobrze by było w logu zobaczyć, co się dzieje z kontem pocztowym (w OE),
i co z mailowym (na serwerze),
jeśli coś pobiera wiadomości podwójnie, to powinno zostać zalogowane.
Hmm... trochę OT. Miałem kiedyś sytuację, że na jednym z kont nagle
przestała mi przychodzić poczta, a znajomi zaczęli się skarżyć, że
dostają zwrotki. Niuans był b. drobny, zaptaszona (w OE) opcja "pozostaw
na serwerze". W rezultacie skrzynka się przepełniła, a program odbierał
tylko nowe wiadomości, przez co starocie zostały. Odptaszenie zrzuciło
zawartość i skrzynka się opróżniła. Sprzed lat, mgliście, chyba na innej
grupie pamiętam, że ktoś się skarżył na błąd przy odbiorze poczty OIDP.
CHyba z tydzień szukał, a niuans był drobniutki, źle postawiona kropka w
loginie do serwera.
Twój niuans może być drobniejszy, ale i raz mnie się zdarzyło złapać,
szybko sam odkryłem - jeśli się na jakimś serwerze ma kilka różnych kont
mailowych, ale ten sam "sufix", to czasem z rozpędu następne konta
nafaszeruje się danymi pierwszego... Przewiskaj wszystkie konta i
zobacz, czy nie masz dwóch w OE przypisanych do jednego adresu email.

--
((o))
((+))