wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 14:59:24 MET DST

Chcę przełożyć ten sam już dawno zainstalowany WindowsXP na inny
znacznie znacznie znacznie nowszy komputer (choć również chipset i CPU
Intela).

Pytanie: czy nie najszybciej będzie tak:

Krok 1. na poprzednim systemie zainstalować komplet sterowników

Krok 2. przekopiować partycję z systemem z dysku poprzedniego
komputera na dysk nowego komputera - przy pomocy jakiegoś "Magic
Partition Manager"

Krok 3. uruchomić (czy "wstanie"?) tak przekopiowany XP na nowym
komputerze i ewentualnie doinstalować wszystko o co poprosi

Czy taki sposób zmiany sprzętu ma szanse zadziałać? Poproszę o opinie
Szanownych Groupowiczów! :)