Re: Wirtualny pulpit

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 20:14:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Wymień. GNOME/KDE nie pozwalają na to. IRIX chyba też nie.
>Mac OS też nie. Windows też nie. To jakie są te normalne
>systemy?

KDE pozwala (acz w obecnej wersji jest to nieoczywiste). Gnome nie
używam, więc nie kojarzę. Pamiętam, że działało mi to też w innych WM
w czasach, kiedy jeszcze testowałem różne (z pięć lat temu), ale to było
dość dawno temu, więc nie pamiętam dokładnie gdzie to było (WM?
Enlightenment?)

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]