HP Connection manager

Autor: PP <pp_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 19:25:17 MET DST

Witam
Która z najnowszych wersji HP Connection Managera działa na HP 210 mini ?
Na sprzęcie miałem jakąś 3.0.....cośtam, doczytałem że zainstalowana karta
ma też GPS i ożywiłem go managerem w wersji 3.3.1.19 ale chcąc obniżyć pobór
prądu kliknąłem na ikonkę zasilania, i GPS zniknął, jak się okazuje operacja
odwrotna nie jest możliwa, klikanie w ikone nic nie daje.
Jak go ożywić ?
Ps. Pomino że ikona zasilania jest czerwona Wireless Assistant mówi że WWAN
jest włączony.
Piotr