Re: Outlook Express i stare mejle pod Vistę - da się ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 17:52:56 MET DST

In news:i9rv0r$fah$1@inews.gazeta.pl,
*Wiki* <wroclawrules@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Cześć,
> Mam zgrane na dysku stare katalogi Outlooka Expressa jeszcze z Windowsa
> XP, są tam pliki chyba dbx-y.
> Teraz mam Vistę ale chciałbym przejrzeć te stare mejle.
> Czy w ogóle da się ? I jak ?
> Dziękuję za porady.

Mozesz je zaimportować do Poczyty Systemu Windows czyli Windows Mail, lub
otworzyć *dbx'y za pomocą
DBX Extract do pobrania z
http://chattanooga.net/~scochran/DBXtract.exe
http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspxi
http://www.republika.pl/gliniecki
lub
Uzyj wtyczki do Total Commander - plugin dbxplug.wcx i przegladaj
wiadomosci.
http://totalcmd.pl/download/wcx/eml/DBX
http://en.totalcmd.pl/download/wcx/eml/DBX

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx