Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 01:53:59 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 2010 23:35:39 +0200, Skrypëk napisał(a):

> Nie wiem, nie znam się, wystarcza mi Paint.

To moje narzędzie pracy, więc się trochę znam. ;D

> Toteż podałem to jako opcjonalne rozwiązanie zamiast trybu zgodności (bo
> wyBingałem na forum Adobe i taki tera mądry jestem).

To moim zdaniem jedyne sensowne rozwiązanie - tryb z wyłączonym Tabbed View
doprowadzić może do ciężkiego szału.

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]