w7 na dysku logicznym? Czy się da?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 14:20:03 MET DST

Czy można umieścić w7 na dysku logicznym?
I jak wtedy butować?

Pragnę zaznaczyć, że nie mam dysku instalacyjnego, mam w7
preinstalowany na netbuku, partycję z w7 mogę przesuwać, przenosić za
pomocą narzędzia zewnętrznego jak np. Parted-Magic (a potem system się
naprawia żeby uaktualnić wpisy w MBR dla BCD).
Jako partycja aktywna jest taka mała 400MBajtowa z m.in narzędziami do
naprawy - i tu jest umieszczony BCD.

Czy mogę umieścić BCD na dysku logicznym z w7 i butować go z GRUBa?