Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 12:55:53 MET DST

W dniu 2010-10-19 10:44, kamil pisze:

> Wiec po co 7? :)

Bałem się, że windows xp stanie się niedługo na tyle przestarzały,
że zaczną się problemy z kompatybilnością zarówno z nowym sprzętem
jak i oprogramowaniem. Poza tym 7 ma parę nowych funkcji które
mi się przydają. Ogólnie uważam że jest to nowa lepsza technologia.
Pewnie jest w nim też dużo nowych mechanizmów o których nawet nie wiem
a są one przydatne. Problem, o którym piszę w tym wątku jest
na razie jedynym jaki zauważyłem ale jest on jednak poważny.
Ponawiam prośbę o wyjaśnienie w jaki sposób włączenie aero rozwiąże
ten problem

--
pozdrawiam