Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 23:10:38 MET DST

gawfron log(in):
[...]
> Ja si臋 dziwi臋, 偶e to jeszcze nie trafi艂o do Strasburga.
> Przecie偶 to ewidentne 艂amanie praw cz艂owieka, w tym kardynalnego 'niewinny
> do udowodnienia winy' i zmuszanie do zeznawania przeciwko sobie.

:-)
1' Je偶eli my艣lisz, 偶e w takiej sytuacji zaszyfrowany dysk to jedyny dow贸d,
kt贸ry ma potwierdzi膰 ow膮 win臋 to Ci gratuluj臋 01-ego rozumowania!
2' Status "podejrzany" to nie to samo co "winny".
3' A od kiedy to prawa cz艂owieka, kt贸ry ewidentnie (z)艂amie prawa innych
i jest zgro偶eniem dla np. dzieci zas艂uguj膮 na tak膮 ochron臋 prawn膮
(w dzisiejszych czasach pe艂nych zbocze艅c贸w, terroryst贸w, itp.)
Co艣 Ci si臋 chyba deko pomyli艂o!
4' IMO nie jest tak 藕le, bo skorzysta艂 ze prawa "niezeznawania' przeciwko
sobie odmawiaj膮c podania has艂a.
5' Przedmiotowa ustawa jest regulacj膮 prawn膮 w GB i precyzuje o co loto
"...In the interests of national security, for the purpose of preventing
or detecting crime or of preventing disorder, in the interests
of the economic well-being of the United Kingdom, in the interests
of public safety, for the purpose of protecting public health and
for the purpose of assessing or collecting any tax, duty, levy
or other imposition, contribution or charge payable to a government
department. ..." Nie zgadzasz si臋 z tym?
P.S
Istniej膮 pono膰 siakie艣 i sposoby-toolsy do crackowania pswd TC.
Wystarczy艂o mi raz *chytrze* ;-) zapomnie膰 has艂a do TC i dysk(i)/dane
mi wci臋艂o... Przez 3-mce zmarnowa艂em czas na recovery...
no i odechcia艂o mi si臋 szyfrowa膰 dyski, zar贸wno pod Win jak i Lnx :-)

--
Dura lex, sed lex.