Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Sun 17 Oct 2010 - 15:15:26 MET DST

Piotr Krzyżański log(in):
> Użytkownik "Michal Biek" <mb@ubx.pl.invalid> napisał w wiadomości grup
> Czekaj, przecież jak sobie komputer prosto z linii produkcyjnej, to
> on będzie nowy, więc spokojnie mogę użyć OEM zakupiony z
> komputerem, który kilka lat temu też był nowy... ;-))
> Piciu

Errata;-)
OferujÄ™ Ci za darmo (w prezencie) 1xOEM i 1x"nowy komputer"
z mojej linii produkcyjnej (części mogę być trochę wiekowe tak
jak My obaj :-), ale oczekujÄ™ w zamian min. wsparcia jn.:
100 PLN na ethanol 99% (środki czyszczące elektronikę...)
i 100 PLN na koszty własne (dokarmianie kota, podstawkę
do magicznej kuli...) albo 4xflashe *****.
Za wyrozumiałość otrzymasz specjalne podziękowanie,naklejkę
na PC z moim logo+fotkÄ™ z autografem...!;-)
P.S.
Support gwarantowany, ale nie sądzę, aby był potrzebny.

--
"Już teraz!
Wyślij SMS z hasłem [      ]