Re: uparty win7 chowa mi ikonki tray

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2010 - 08:08:25 MET DST

In news:i9da4p$er6$1@inews.gazeta.pl,
*zlotowinfo* <usuntousun@go2.pl> typed:
> Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości

> nie chcę zawsze pokazuj, tylko domyślnie pokazuj
> ja chcę ukrywać sam, a nie system sam się rządzi

To użyj narzędzia zewnętrznego:
TraySaver http://www.mlin.net/files/TraySaverB10.exe
po jednym kliku chowa wybrane ikonki w tray'u
"RbTray" do pobrania: http://rbtray.narod.ru
oraz TrayIt http://windows.home.pl/programy/prog01.htm
Tray Manager http://www.pcmag.com/utilities/
i wiele innych ....

Ps. Nie sprawdzałem czy w/w działają na Win7
--
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx