Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: knrdz <proemld_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 16:05:16 MET DST

Piotr Krzyżański pisze:

> Ciekawa teza - jak ci ukradną samochód, to też powiesz, że
> nie chcesz za niego kasy, bo to taka dobra wola złodzieja?

Nie. Chcę powiedzieć, że dobrą wolą człowieka który skopiował mój
samochód jest wynagrodzenie mi faktu, że mój nienaruszony egzemplarz nie
należy już do zbioru identycznych egzemplarzy o wielkości X, a do zbioru
o wielkości (X+1), pamiętając, że owego skopiowania nie jestem mu w
stanie udowodnić, bo samochód tak skutecznie ukrył, że nijak się go
znaleźć nie da, nie jeździ nim sobie w świetle dnia po ulicach. Więc mój
jedynie jakby nieco stracił na unikatowości, z dużym naciskiem na "nieco".