Re: Łączenie Seven z XP w jednej sieci domenowej

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 13:09:03 MET DST

W dniu 2010-10-07 12:41, Jacek Kalinski pisze:
> Taak? A w jaki sposób zablokowałeś dostęp do rejestru przez reg.exe?
> Bo opcja blokady rejestru przez "DisableRegistryTools" nie działa
> na reg.exe.

Nie wiem w jaki sposób bo domena jest ustawiona przez Ołazik. Jakbym
wiedział, gdzie to zablokowane, to bym odblokował.

Co ciekawe, na Xpeku akurat działa. I podaje dobrze:

 Start Menu REG_SZ \\sbs2005\menus$\poziomb

> Sprawdzałeś to polecenie?

No przecie mówię, że nie działa.

> Jaki się pojawia komunikat?

C:\Windows>reg query
"HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders" /s
BŁĄD: Edytowanie rejestru zostało wyłączone przez administratora.

> Odblokuj port na firewallu.

A gdzie to się przełącza? Bo jak wchodzę lokalnie na kompa na
administratora, to jest to szare i mówi, że ,,ze względów bezpieczeństwa
niektórymi ustawieniami zarządza administrator systemu'', więc pewnie to
zasysa z domeny.

> Bo oba systemy korzystają _domyślnie_ z różnych katalogów.

No ale ja nie mam domyślnie, tylko przekierowane w domenie. I 7 tego nie
uwzględnia :(

> Dopóki tego nie sprawdzisz, dopóty się nie dowiemy.

Tylko nie mam koncepcji jak sprawdzić.

--
Przemysław Adam Śmiejek