Re: IE9 na słabszym sprzęcie

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 11:37:50 MET DST

"Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message
news:i8ikve$cp3$1@news.onet.pl...

> to wina dodatków. powyłączaj wszystkie niepotrzebne, zwłaszcza pierdoły
> typu Research/Badanie i będzie trochę szybciej.

Sam nic nigdy nie dodawalem, IE zainstalowany razem z systemem i nie
dotykany poza okazjonalnym odwiedzeniem strony wymagajacej ActiveX.

Do Firefoxa mam w sumie kolo 10 pluginow, adblocka, autopagera, form
recovery, cos do zakladek, ze trzy do do podgladu kodu stron i cssow. Mimo
to laduje sie momentalnie.

Pozdrawiam
Kamil