Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 15:44:49 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
>Podasz moze jakies konkretne przyklady na poparcie teorii?

Podałem ci konkretny artykuł, który explicite daje prawo obracania
egzemplarzem utworu. Jeśli nie jesteś w stanie go zrozumieć, poszukaj
prawnika, niech ci wytłumaczy.

>Najlepiej kogos,
>kto kupil sama plytke z naklejka od pana Mietka na allegro, zainstalowal sam
>sobie i wygral sprawde z MS?

A to instalacja powoduje automagicznie jakąś sprawę? Pierwsze słyszę.

>Kupujac oprogramowanie zgadzasz sie z warunkami licencji, co ma do tego
>prawo?

Nie "kupując", tylko - co najwyżej - "używając".
Dodatkowo:
1. Nigdzie nie ma zakazu dalszego obrotu egzemplarzem.
2. Taki zakaz byłby prawnie nieskuteczny ze względu na przytaczany tu
przeze mnie wcześniej Art.51.

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]