Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 18:56:45 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>
> Już Ci pisałem - koszt zbyt duży, zysk finansowy znikomy per pojedyncza
> sprawa cywilna.

> To może Ty mi w takim razie napiszesz jakie prawo łamię sprzedając, bądź
> kupując Windows OEM. I nie, wypociny na stronie MS to nie jest prawo.

jakby spojrzeć na sprawę z innej strony. Masz system (nikt nie ma prawa
żądać dowodu zakupu), masz najlejkę z kodem. Instalujesz system podajesz
kod, system go przyjmuje. Coś jeszcze? System nalega abyś dokonał
aktywacji. Aktywujesz system, przechodzi aktywacje bezbłędnie.
W Polcse jest sie nie winny dopóki nie udowodni sie człowiekowi winy.
Czy jest prawnik, lub dowolna osoba na grupie, która w powyższym
przypadku może udowodnić łamanie prawa?

ToMasz

PS trochę z innej beczki. jeśli fabrycznie nowy samochód ma uszkodzone
zamki, to mogę go reklamowac i żądać darmowej naprawy. Jeśli system jest
dziurawy mogę go reklamować albo żądać darmowej naprawy w terminie 14 dni?