Re: Windows XP USB i Asus EEE

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 16:13:08 MET DST

W dniu 2010-10-04 09:33, Tomek GÅ‚owacki pisze:

> Niestety efekt tak, że po instalacji z USB, po reboocie nie odpala się
> taka instalacja z dysku wcale, wywala błąd z nieznalezieniem jakiegoś
> pliku.
>
> Zresztą, patrząc w te sposoby zrobienia instalki XPków na USB, to
> odnoszę wrażenie, że to jakieś koszmarne sięganie lewą ręką za prawe
> ucho...

Dobra, rozwiązałem problem. Każda instalka na USB wymaga tego, aby każdy
restart komputera aż do pojawienia się Pulpitu Windows, był wykonywany z
USB wetkniętym w port i zabootowanym z niego za każdym razem, a nie z HDD.

Podczas instalacji z cd można po pierwszym restarcie odpalać już z HDD i
tu się zmyliłem.

Druga sprawa, to ukryte boot menu w Eee - pod klawiszem Esc podczas
startu. Tam siedziała możliwość bootowania z pendrive ;)